REKLAMACJE I ZWROTY

reklamacje

Reklamacje prosimy kierować w formie pisemnej na adres:

Azardi s.c.

Mroczeń 93

63-604 Baranów

Lub poprzez adres e-mail:

biuro@lozko24.pl

Mogą Państwo skorzystać z wzoru reklamacji , ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, prosimy niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) poinformować nas o tym. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni.

Szczegółowy opis prawny można przeczytać w Regulamin Sklepu Internetowego w 7 rozdziale.

gwarancja

Na wszystkie produkty w naszym sklepie udzielamy 2 letniej gwarancji.

zwroty towaru

Każdy produkt firmy Azardi produkowany jest na zamówienie, nie przyjmujemy zwrotu zamówionego towaru, ponieważ przedmiot jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (rozdz. 8 regulaminu pkt. 4 akapit 3).