Zwroty i reklamacje
reklamacje
Reklamacje prosimy kierować w formie pisemnej na adres:
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik
ul. Architektów 14
63-604 Baranów
Lub poprzez adres e-mail:
biuro@lozko24.pl
Procedura zgłaszania reklamacji:
Przygotowanie zgłoszenia reklamacyjnego:
Opis problemu.
Wskazanie żądania Klienta (np. naprawa, wymiana, zwrot).
Dołączenie dokumentacji fotograficznej, jeśli to możliwe.
Wysłanie zgłoszenia:
Pocztą na adres korespondencyjny lub
Drogą mailową na podany adres e-mail.
Potwierdzenie otrzymania reklamacji przez Sprzedawcę.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeśli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji w tym terminie, uznaje się, że została ona rozpatrzona na korzyść Klienta i powinna zostać zrealizowana zgodnie z jego żądaniem. W przypadku uznania reklamacji, sprzedawca zobowiązuje się do jej realizacji w najkrótszym możliwym terminie, jednak nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych.
Powiadomienie Klienta o decyzji w sprawie reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji – podjęcie odpowiednich działań (np. zwrot środków, wymiana, naprawa towaru).
W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, prosimy niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) poinformować nas o tym. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:
możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;
możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub innymi organami.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu Internetowego w Rozdziale 7.
Zwroty towaru
Każdy produkt firmy GLAZPOL produkowany jest na zamówienie, nie przyjmujemy zwrotu zamówionego towaru, ponieważ przedmiot jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (rozdz. 8 regulaminu pkt. 4 akapit 3).
Gwarancja
Na wszystkie produkty w naszym sklepie udzielamy 2 letniej gwarancji.